Facebook!

Hakkımızda

atestuglapoliklinigi

Klinik odalarımız çeşitli tedavi seçenekleri için özel olarak tasarlanmış ve amacına uygun son sistem teknolojilerle donatılmıştır.

Cerrahi ve implantoloji, diş eti hastalıkları, diş beyazlatma, ortodonti, estetik protezler, diş tedavisi, protez, çocuk diş tedavisi ünitelerimiz bulunmaktadır.

Hastalarımız kliniklerimizde; genel anestezi gerektirmeyen her türlü cerrahi operasyon, implant, ortodonti, diş eti hastalıkları tedavisi ve ameliyatları, diş beyazlatma, ışınlı kompozit ve amalgam dolgular, kök kanalı tedavisi, amputasyon, her türlü sabit ve hareketli protezler, estetik protezler ve çeşitli kozmetik desteklerle hizmetlerini alabilirler.

Poliklinik Hizmetleri

Sünnet Hizmeti
   Sterilize ortamlarda sünnet hizmeti.

Kulak, Burun,  Boğaz
   Konuşma, işitme ve ses bozuklukları, solunum, koklama ve yutma rahatsızlıkları, burun için fonksiyonel ve estetik amaliyatlar, baş, boyun ve yüz şekil bozuklukları ve tümörleri, üst solunum yolu, gırtlak enfeksiyonu ve hastalıkları, alerji testi.

Diş Hastalıkları
   Diş eti rahatsızlıkları, protez, köprü, kanal tedavisi, ortodonti.

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
  Doğumdan itibaren 16 yaşa kadar çocukların beden ve ruh gelişimlerinin düzenli kontrolü, aşılama takvimleri, ebeveynlere danışmanlık.

Polikliniğimizden Görüntüler

galerygalerygalerygalerygalerygalerygalerygalerygalery

Laboratuvar

lab1 Tıp Laboratuvarı
   Biyokimya, Mikrobiyoloji, Hematoloji, Seroloji, Ümminoloji, Hormon ve İlaç düzeyi analizleri yapılmaktadır.
lab2 Röntgen
    X ışınları (röntgen) ile yapılan ve değerini her zaman koruyan temel tıbbi görüntüleme yöntemidir.
lab3 Ultrasonografi
   Uzman ellerde ve modern cihazlarla uygulanmaktadır. Ultrason dalgalarının zararsız olması, tüm yumuşak dokularda kullanılarak, pek çok hastalıkta teşhis konmasını sağlamaktadır. Kas ve kemik dokusunu tanımakta röntgen ne ise, yumuşak dokularda ultrason o kadar önemlidir.
lab4 Renkli Doppler
   İçinden kan akımı geçen atardamar ve toplardamarların incelenmesinde kullanılan ultrasonograik bir yöntemdir.
lab5 EKG
   EKG, kalbin yaydığı bioelektrik dalgaların yazdırılması ile kalp hastalıklarının tanısında ilk başvurulan tanı metodudur.